czwartek, 5 kwietnia 2018

Royce Rolls - Margaret Stohl





Tytuł: Royce Rolls

Autor: Margaret Stohl

Wydawnictwo: YA!

Liczba stron: 460





„Royce Rolls” to książka opowiadająca losy rodziny Royce’ów, która jest gwiazdą popularnego reality show o mało oryginalnym tytule „Jazda z Royce’ami”. Mercedes to głowa rodziny i matka trójki dzieci o przedziwnych imionach: Bentely, Porsche oraz Maybach. Powieść ukazuje nam zmagania rodziny z popularnością, sławą i zwyczajnymi kłótniami w ich niezwykłym życiu.


Niestety muszę przyznać, że książka nie spodobała mi się i przez większą część czasu nudziłam się i męczyłam podczas czytania. Spodziewałam się czegoś dużo lepszego, a już na pewno oczekiwałam dobrej zabawy. Fabuła nie wciąga, a świat przedstawiony przez autorkę nie fascynuje. Miałam wrażenie, że akcja nie była przemyślana i sama autorka pogubiła się w tym co napisała, wiele wątków jest rozpoczętych i niezakończonych. W powieści pojawia się też dużo zbędnych opisów, a to co mogłoby być dla czytelnika istotne i intrygujące jest pomijane.  Wielkim minusem jest nie chronologiczny sposób przedstawienia wydarzeń. Podczas lektury wiele razy czułam się zagubiona i sama nie wiedziałam o czym w danym momencie czytam.

  Autorka w swojej książce postarała się, by ukazać prawdziwe oblicze programów reality, dzięki czemu czytelnik może uświadomić sobie, jak wiele jest w nich kłamstwa i fałszu, a jak mało prawdy. Z przykrością śledziło się losy osób, które są tak bardzo uzależnione od własnej popularności, że w stanie sprzedać najbardziej prywatne rzeczy byleby tylko zwrócić na siebie uwagę widzów i świata.
Myślę, że wiele osób skusi piękna okładka, która przyciąga wzrok subtelnymi kolorami i elegancją w s tylu glamour. Lekki styl autorki z pewnością jest plusem tej powieści i przysporzy jej wielu fanów.

„Royce Rolls” to książka, która przypadnie do gustu nastolatkom i młodszym czytelnikom. Moje oczekiwania były zupełnie inne i pewnie dlatego zawiodłam się na tej powieści, jednak jestem pewna, że znajdą się osoby, które pokochają tę historię od pierwszych stron.











1 komentarz:

  1. Mnie też powieść nie usatysfakcjonowała - też miałam inne oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń