czwartek, 23 maja 2019

Dzisiaj należy do mnie - Agnieszka Dydycz






Tytuł: Dzisiaj należy do mnie

Autor: Agnieszka Dydycz

Wydawnictwo: Muza

Liczba stron: 480





Kama to młoda dziewczyna, która nie ma szczęścia w miłości. Przez większość część życia jest sama, a gdy tylko pojawia się jakiś mężczyzna, to oczywiście coś jest z nim nie tak. Kiedy w końcu poznaje tego jedynego, okazuje się, że życie ma dla niej zupełnie inne plany. Dziewczyna zaczyna czuć się coraz dziwniej, w nocy nawiedzają ją przedziwne sny w których żyje w dawnych czasach lub jest mężczyzną. Nie ma pojęcia o co w tym wszystkim chodzi, co ma myśleć o snach, które niepokoją ją coraz bardziej. Jest samotna, nieszczęśliwa i śni o czymś co przecież nie miało miejsca, chociaż czy na pewno?


Nie wiedziałam czego mogę oczekiwać po tej książce, oczywiście okładka zauroczyła mnie od pierwszego spojrzenia, ale opis sugerował raczej zwyczajne romansidło lub słabą powieść obyczajową. Jak miłe było moje zaskoczenie, gdy okazało się, że to wzruszająca, poruszająca opowieść o życiu, tęsknocie i poszukiwaniu prawdziwej miłości.


„Dzisiaj należy do mnie” to opowieść kobiety, która wspomina swoje życie i wydarzenia, jakie miały miejsce na przestrzeni wielu lat. Książka złożona jest z części dotyczącej czasów obecnych, ale też mamy okazję przenieść się w przeszłość i poznać bohaterów żyjących w okresie rewolucji Francuskiej czy też świętej inkwizycji. Każda z pojawiających się postaci jest w jakiś sposób związana z Kamą.


Jestem pewna, że osoby, które wierzą lub tylko fascynują się reinkarnacją będą zachwycone tą książką, która porusza właśnie ten temat. Najnowsza powieść Agnieszki Dydycz to przede wszystkim opowieść o ludziach, którzy starają się odnaleźć miłość i spokój. Bohaterowie otrzymują lekcję życia, dostrzegają, że to co najważniejsze nie musi być związane z pieniędzmi , gromadzeniem dóbr materialnych i sławą. Szczęście może znajdować się tuż obok i być czymś maleńkim i zwyczajnym.


„Dzisiaj należy do mnie” to powieść, która rozśmiesza, ale też wzrusza, zachęca do zmiany swojego życia i spojrzenia na wszystko z innej perspektywy. Jestem pewna, że książka spodoba się wszystkim miłośnikom dobrych, poruszających historii obyczajowych. Polecam!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz