wtorek, 6 kwietnia 2021

Żądanie miłości - Kristen Ashley

 



Tytuł: Żądanie miłości


Autor: Kristen Ashley


Wydawnictwo: Akurat


Liczba stron: 480



„Żądanie miłości” autorstwa Kristen Ashley to moje kolejne spotkanie z twórczością tej autorki. Nie spodziewałam się, że ta książka zachwyci mnie lub wzbudzi jakieś głębsze emocje, ale muszę przyznać, że zostałam bardzo pozytywnie zaskoczona i będę mile wspominała czas, który spędziłam z tą lekturą.

Josephine jest dojrzałą kobietą, która jest zadowolona ze swojego życia. Ma dobrą pracę i chociaż los jej nie rozpieszczał to naprawdę teraz nie może narzekać. Kiedy umiera jej babcia, testament, który pozostawia, odmienia jej życie.

Pomysł na fabułę bardzo mi się spodobał, był zabawny, ale też przedziwny i zaintrygował mnie od samego początku. Tym co najbardziej spodobało mi się podczas czytania, byli bohaterowie i to, że tym razem byli przedstawieni jako dojrzałe osoby, które mają już jakieś życiowe doświadczenie i nie zachowują się jak nastolatki bez zobowiązań. Josephine i Jack wydawali się prawdziwymi bohaterami do których można się przywiązać i zapałać do nich sympatią.

Książkę czytało się bardzo dobrze i dość szybko. Historia wciągała i budziła ciepłe emocje. Oczywiście nie jest to lektura wysokich lotów, nie wymaga zbyt wielkiego skupienie i nie pochłonie całej uwagi czytelnika, ale z pewnością pozwoli się zrelaksować i odpocząć. „Żądanie miłości” to lekki, przyjemny romans, który umili kilka wieczorów.

1 komentarz: