sobota, 19 kwietnia 2014

Umarli nie kłamią- J.T. Ellison


Tytuł: Umarli nie kłamią
Autor: J. T. Ellison
Wydawnictwo: Harlequin Enterprises
data wydania: 19 marca 2014

OPIS:

Detektyw wydziału zabójstw, Taylor Jackson, wraca do zdrowia po ciężkim postrzale. Odzyskuje siły w starym szkockim zamku, u swojego dobrego przyjaciela Jamesa Highsmythe’a. Przeglądając z nudów papiery gospodarza, trafia na sprawę, która budzi jej wątpliwości. Czy żona Jamesa naprawdę zginęła w wypadku samochodowym, czy może została z rozmysłem zamordowana? Jeżeli to James zlecił zabójstwo, Taylor znalazła się w śmiertelnym niebezpieczeństwie. Z dala od ludzi i cywilizacji, zdana tylko na siebie, pod jednym dachem z bezwzględnym mordercą…




Gdy przeczytałam zapowiedź książki Umarli nie kłamią byłam zaciekawiona i zaaprobowana, dawno nie miałam okazji czytać dobrej powieści, którą wciągnęła by mnie w swój świat z którego nie potrafiłabym się wyrwać. Nie mogłam doczekać się, gdy w końcu będę mogła przeczytać tę książkę. Ciekawiła mnie również autorka, której nie znałam wcześniej, a wydawnictwo postanowiło przetłumaczyć i wydać jej książkę.

Taylor Jackson to pani detektyw, która stara się wrócić do zdrowia zarówno psychicznego jak i fizycznego po strzelaninie w której brała udział. Kobieta utraciła głos, teraz stara się z pomocą specjalistów powrócić do dawnej formy o odzyskać to co straciła. Również w jej życiu prywatnym, nie dzieję się najlepiej, kobiecie nie układa się z jej dotychczasowym partnerem.  Taylor postanawia uciec od problemów i wyjechać. Kobieta ma możliwość wyjazdu do szkockiego zamku, jej przyjaciel detektyw James jest właścicielem daje jej również propozycję by korzystała z terapii jego znajomej.

Jak potoczą się losy pani detektyw? Dlaczego terapeutka okazuje jej niechęć? Co ukrywa James? Co chcę zyskać mężczyzna, który utracił żonę?

Nie spodziewałam się, ze nie będę wstanie oderwać się od książki, pochłonęła mnie całkowicie. Z każda kolejną stroną historia robiła się coraz bardziej tajemnicza i intrygująca. Powieść jest świetnym kryminałem, który został napisany na naprawdę najwyższym poziomie. Klimat panujący w książce jest jej niewątpliwym atutem, a czytelnik czuje dreszcz ekscytacji nie plecach Zdecydowanie polecam!!!


Moja ocena 6/6





3 komentarze:

  1. Wczoraj czytałem dość chłodną opinię o tej książce, a tu dla odmiany pozytywna. I to jak pozytywna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam i również bardzo mi się podobała ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wątpię, że książka może być niezła - niestety muszę przyznać, że z kryminałami jestem trochę na bakier :/

    OdpowiedzUsuń