poniedziałek, 11 grudnia 2017

Wróżka mimo woli - Ewa Zdunek




Tytuł: Wróżka mimo woli

Autor: Ewa Zdunek

Wydawnictwo: W.A.B.

Liczba stron: 400






Ewa Zdunek to autorka, której wcześniej nie znałam. Jednak jej najnowsza książka „wróżka mimo woli” zachęciła mnie interesującym tytułem i piękną okładką. Byłam ciekawa czy powieść sprosta moim oczekiwaniom, które były bardzo wysokie.

Emilia to młoda wróżka po wielu przejściach, praca nie sprawia jej już przyjemności, więc postanawia z niej zrezygnować i zająć się rodzinną firmą. Problemy w jej życiu namnażają się kłopoty w życiu prywatnym, rodzinnym, w dodatku jej przyjaciółka wyjeżdża do Australii. 

Niestety „wróżka mimo woli” to książka, która nie przypadła mi do gustu. Sama historia okazała się męcząca i nudna. Spodziewałam się zabawnej, pełnej magii i ciepłych emocji powieści, a otrzymałam dziwną, czasami niezrozumiałą i męczącą. Nie wiem, czy nie zrozumiałam humoru autorki, czy po prostu był on tak słaby i mało śmieszny. Książka miała być śmieszna, ale ostatecznie była jednym wielkim rozczarowaniem, które z każdą przeczytaną stroną rosło.

Fabułę poznajemy nie tylko z perspektywy głównej bohaterki, dzięki czemu dowiadujemy się o losach innych bohaterów, którzy pojawiają się w książce. Język powieści jest bardzo prosty i łatwy w odbiorze, co jest niewątpliwym plusem i dzięki czemu książkę czyta się bardzo szybko. Bohaterowie powieści są przedstawieni bardzo powierzchownie, trudno poznać ich bliżej. Emilia nie daje się polubić, jej problemy były irytujące tak jak ona. Jej zachowanie wywoływało moje rozdrażnienie i niezadowolenie.

Myślę, że książka „Wróżka mimo woli” może się spodobać, niestety okazało się, że styl i twórczość pani Ewy Zdunek nie jest dla mnie.








1 komentarz:

  1. Ja też tak czasem ma, że styl autora mi nie podchodzi. Nie czytałam książki tej autorki. Czas pokarze czy się kiedyś skusze.

    OdpowiedzUsuń