piątek, 20 listopada 2020

Pragnienia - Ilona Gołebiewska

 


Tytuł: Pragnienia


Autor: Ilona Gołębiewska


Wydawnictwo: Muza


Liczba stron: 480

 


Janek to młody chłopak odnoszący sukces  w sporcie. Jest kapitanem drużyny koszykarskiej Red Shadows i pewnego dnia zwraca na siebie uwagę i otrzymuje wyjątkową propozycję. Może dołączyć do jednej z najlepszych drużyn koszykarskich w USA. Jest o krok od realizacji najskrytszych marzeń i pragnień. Niestety życie decyduje inaczej i chłopak traci wszystko co było dla niego najważniejsze. Wypadek, który ma miejsce zmienia nagle całą rzeczywistość Janka.

Wiktoria ma swoje marzenia, chciałaby tworzyć, być artystką, robić to co kocha najbardziej. Niestety sztuka pozostaje tylko w sferze jej marzeń, ponieważ dziewczyna pracuje w firmie swojego ojca. Nie decyduje o swoim życiu, jest marionetką w rękach jej rodziny i partnera.

Te dwie zupełnie różne osoby, pochodzące z innych światów, spotykają się przypadkiem w klubie i to spotkanie zapoczątkuje zupełnie nową historię.


Tym razem Ilona Gołębiewska, przedstawiła czytelnikom zupełnie nową historię. Bohaterami książki „Pragnienia” są młode osoby, które zastanawiają się nad tym co zrobić ze swoim życiem, jak pokierować teraźniejszością, by być szczęśliwym w przyszłości. Zarówno Wiktoria jak i Janek chcą walczyć o swoje marzenia, ale niestety natrafiają na same przeciwności, a los rzuca im kłody pod nogi.


Patrząc na okładkę spodziewałam się lekkiej historii, jakiegoś romansu, jakie było moje zaskoczenie, gdy w rzeczywistości natknęłam się na wielowątkową, poruszającą opowieść o młodych ludziach. Powieść skłania do refleksji,  zmusza do zastanowienia się na rodzinnymi i osobistymi kwestiami. Porusza temat zdrady, utraty marzeń, walki o samego siebie. Jestem przekonana, że podczas czytania czytelnik będzie odczuwał całą paletę emocji zaczynając od radości kończąc na smutku. Lektura dostarcza wielu wzruszeń, ale też bawi i czyta się ją naprawdę świetnie.


„Pragnienia” to moje kolejne spotkanie z twórczością Ilony Gołębiewskiej, nadal bardzo lubię styl i piór autorki, jestem przekonana, że każda jej kolejna książka dostarczy mi emocji i wielu cudownych chwil spędzonych na czytaniu. Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz