W
ostatnich dniach sierpnia w sondzie ulicznej zapytano Polaków o kulturę – o ich
preferencje i zainteresowania. Nikt nie podejrzewał, co może zdarzyć się w
ciągu dwóch minut.
W ekspresowym tempie w centrum miasta wyrastały spersonalizowane
oazy relaksu spełniające kulturalne marzenia. W ten sposób promowano nowy
program lojalnościowy – Mój Empik.
Akcja obrazuje sposób
działania programu Mój Empik największej sieci dystrybuującej dobra kulturalne
w Polsce. To nie tylko specjalne promocje i rabaty dostępne dla wszystkich
posiadaczy karty, ale przede wszystkim spersonalizowana oferta – nowo
uruchomiony program będzie zapamiętywać kulturalne preferencje i dostarczy
„uszyte na miarę” promocje, zaproszenia i informacje.
W ciągu pierwszych 4 dni w nowym programie
lojalnościowym Empiku zarejestrowało się już 60 tysięcy osób.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz