wtorek, 17 marca 2020

Nic o mnie nie wiesz - E.G. Scott






Tytuł: Nic o mnie nie wiesz

Autor: E.G. Scott

Liczba stron: 488






„Nic o mnie nie wiesz” to książką autorstwa dwójki pisarzy, którzy postanowili napisać powieść pod pseudonimem E.G. Scott. Jest to historia o zdradzie, bólu, kłamstwach, które niszczą coś co budowało się latami. Z pewnością nie jest to lekka, przyjemna lektura, którą można przeczytać dla relaksu i poprawy humoru. Raczej jest to opowieść trudna, bolesna, dająca dużo do myślenia. Pojawiają się również wątki kryminalne, które są dodatkowym smaczkiem w tej historii.


Rebeca i Paul to małżeństwo z dwudziestoletnim stażem. Są ze sobą bardzo blisko, mieszkają w domu, cieszą się spokojnym życiem, są zadowoleni z życia prywatnego i zawodowego. Niestety ich sielankowy czas zostaje przerwany, gdy tajemnice pojawiają się w z każdym mijającym dniem.  Kobieta traci pracę, uzależnia się od leków, które całkowicie ją zmieniają. Za to Paul wplątuje się w romans, który później przerywa, ściągając na ich rodzinę jeszcze więcej kłopotów.


Niestety powieść toczy się bardzo powoli co może doprowadzić do znudzenia czytelnika. Bohaterowie nie budzą sympatii, a wprost przeciwnie odpychają od siebie co jest minusem tej książki, zdecydowanie lepiej czyta się powieść, gdy chociaż jedna postać jest sympatyczna. Temat uzależnień został bardzo wnikliwie przedstawiony, widać, że autorzy przygotowali się do pisania tej książki.


„Nic o mnie nie wiesz” to powieść wciągająca, ale również męcząca. Zaskoczenie zaskakuje, a pisarski duet ostatecznie spisał się całkiem nieźle i jestem ciekawa czy w przyszłości doczekamy się kolejnej powieści ich autorstwa.

1 komentarz:

  1. Widzę, że fabuła nie ma zbyt wiele plusów. Nie lubię gdy podczas czytania jest nudno...nie lubię też wolnego tempa i niesympatycznych bohaterów. Pomimo podsumowania - pozytywnego - jakoś zniechęciłam się do książki.

    OdpowiedzUsuń