środa, 19 sierpnia 2020

To tylko przyjaciel - Abby Jimenez

 



 Tytuł: To tylko przyjaciel

Autor: Abby Jimenez

Wydawnictwo: Muza

Liczba stron: 480

Kristen twardo stąpa po ziemi. Nie pozwala sobie wejść na głowę i potrafi walczyć o swoje. Prowadzi własny biznes i radzi sobie całkiem dobrze. Ma swoją drugą połówkę – Taylera, który niestety nie jest u jej boku, tworzą związek na odległość. Jej całe doskonale funkcjonujące i poukładane życie zostaje zachwiane w momencie, gdy pojawia się w nim Josh pełniący obowiązek drużby na ślubie jej przyjaciółki.

To nie jest miłość od pierwszego wejrzenia. Na początku tych dwoje reaguje na siebie jak pies z kotem, sprzeczają się i są uszczypliwi, jednak z czasem niechęć zaciera się, a zaczyna rodzić się prawdziwa przyjaźń. Josh i Kristen pracują razem, a więc spędzają wspólnie czas, widują się każdego dnia, dziewczyna zaczyna zauważać jak bardzo podoba się jej Josh, ale niestety z tyłu głowy cały czas pamięta, że jest jeszcze Tayler. Chcąc być uczciwą, Kristen rozstaje się z mężczyzną, ale nie ma zamiaru wchodzić w związek z Joshem. Zaczyna ich łączyć tylko seks, relacje bez zobowiązań, ponieważ dziewczyna nie może mieć dzieci, a Josh pragnie dużej rodziny.

„To tylko przyjaciel” to książka, która miałaby być lekkim, wakacyjnym czytadłem, okazało się, że jest to powieść, która wykończyła mnie emocjonalnie, przez którą wylałam morze łez. Autorka stworzyła prawdziwy emocjonalny rollercoster na przemian śmiałam się i płakałam, czułam prawdziwą mieszankę emocji. Oczywiście jest to pozornie zwyczajna lektura, kolejny romans, ale porusza ważne tematy nad którymi warto się zatrzymać i zastanowić.

Abby Jimenez pisze w lekki i przyjemny sposób, dzięki czemu książkę czyta się bardzo szybko i jest to relaksująca lektura. Zakończenie jest wzruszające i jestem przekonana, że wrażliwsze osoby uronią kilka lub kilkanaście łez. „To tylko przyjaciel” to idealna lektura dla miłośników romansów i emocjonalnych powieści. Polecam!

1 komentarz:

  1. Bardzo mocno wciągnęła mnie ta książka i do tego wzruszyła. Gorąco polecam!

    OdpowiedzUsuń