czwartek, 1 października 2020

Gorące lato

 



Tytuł: Gorące lato


Wydawnictwo: Akurat


Seria: Wakacyjna Antologia


Liczba stron: 448



„Gorące lato” to zbiór opowiadań, które mają przenieść czytelnika do letnich, upalnych dni, pełnych emocji, wrażeń i miłości. Dziesięć autorek postanowiło połączyć siły i stworzyć historie, które rozpalą czytelniczki i poruszą wyobraźnię.


W tym roku miałam okazję przeczytać jeden zbiór opowiadań była to Miłość z widokiem na morze. W tamtej książce teksty skupiały się na uczuciach, subtelnych, delikatnych historiach, które wzruszały. Nie zachęcałabym do porównywania tych książek, ponieważ różnią się od siebie całkowicie, podobna jest tylko forma.  Niestety mi „Gorące lato” nie przypadło do gustu, w zasadzie żadna historia nie sprawiła mi czytelniczej przyjemności, a to właśnie dlatego, że w książkach poszukuję prawdziwych emocji i bohaterów, którzy urzekną mnie swoją historią. Tutaj wszystko działo się zbyt szybko, bezpośrednio, autorki nie pozostawiały żadnych niedopowiedzeń, brakło tu delikatności.


 Jestem przekonana, że ten zbiór opowiadań znajdzie swoje miłośniczki, ponieważ historie nie są napisane źle, dzieje się bardzo dużo, są piękne miejsca, słoneczne lato, dużo pożądania i ludzie, którzy zakochują się błyskawicznie. Myślę, że książka jest idealną pozycją na lato, ale sprawdzi się również jako poprawiacz nastroju w jesienne, deszczowe dni.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz