środa, 16 stycznia 2019

Dwór cierni I róż książka do kolorowania - Sarah J. Maas





Tytuł: Dwór cierni I róż książka do kolorowania

Autor: Sarah J. Maas

Wydawnictwo: Uroboros

Liczba stron: 96





Dwór cierni i róż to seria w której zakochałam się od pierwszych stron i chociaż nie jestem fanką kolorowania, kiedy dowiedziała, się że nakładem wydawnictwa Uroboros została wydana książka do kolorowania związana właśnie z tą serią, wiedziałam, że muszę ją mieć.


Kolorowanka składa się z 46 ilustracji, które tylko czekają na to, by ktoś twórczy przyozdobił je barwami i odcieniami. Poza rysunkami pojawiają się również fragmenty z powieści, które przypominają najważniejsze momenty z książek. Dzięki artystom, którzy stworzyli cudowne ilustracje, postaci z książek, które pokochaliśmy wracają do nas i nie są już tylko obrazem w naszej wyobraźni. Czytelnik może przestać się zastanawiać jak wygląda Dwór Wiosny czy też magiczne Velaris. Twarze Tamlina, Rhysa, Nesty czy samej Feyry nie są już żadną tajemnicą, widzimy ich dokładnie.


Ilustracje wymagają dużo skupienia i pracy, ich pokolorowanie nie zajmie kilku minut, ale z pewnością będzie zadaniem dającym dużo przyjemności i relaksu. Nie mogę się doczekać, by wziąć do ręki kredki i pokolorować ten magiczny świat tak dobrze mi znany z książek, które pokochałam. Jestem pewna, że publikacja zachwyci każdego fana serii autorstwa Sarah J. Maas, a może przyciągnie nowych czytelników, którzy właśnie dzięki niej poznają serię Dworów.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz