poniedziałek, 16 kwietnia 2018

Slammed - Collen Hoover




Tytuł: Slammed

Autor: Colleen Hoover

Cykl: Slammed (tom 1)

Wydawnictwo: YA!


Liczba stron: 282



Layken po śmierci swojego taty, przeprowadza się do Michigan z całą swoją rodziną. Jej sąsiadem jej Will, młody mężczyzna, który już od pierwszej chwili robi na niej duże wrażenie. Ich relacja rozwija się coraz bardziej z każdym dniem, dziewczyna zaczyna przekonywać się do nowego miejsca, życia układa się i wydaje się, że wszystko wraca do normy, jednak pewnego dnia Layken odkrywa coś na swój temat, co zmienia jej postrzeganie siebie i tego co łączyło ją z Willem.


Nie jestem fanką twórczości Colleen Hoover, ale z zainteresowaniem przystąpiłam do tej lektury. Nie zawiodłam się autorka potrafi w ciekawy sposób przedstawić zwyczajną opowieść o pewnej dziewczynie, której z pozoru nie wyróżnia nic. Bardzo spodobało mi się, że książka, która zapowiadała się jak typowy romans okazała się historią o rodzinie, poświęceniu, cierpieniu i podnoszeniu się po trudnych chwilach. Miło czytało się literaturę młodzieżową, która nie była cukierkowa i mało realistyczna, chociaż oczywiście nie mogło zabraknąć tutaj szczęśliwego zakończenia.

Wydarzenia mające miejsce w książce sprawiają, że każdy czytelnik może utożsamiać się z bohaterami i ich emocjami. Nie sposób odciąć się od poczucia straty, żałoby, bólu, gdy każdy z nas spotyka się z nimi w swoim życiu. Czytając nie sposób nie zastanawiać się, jak samemu postąpiłoby się w takiej sytuacji w jakiej znaleźli się bohaterowie.

Osobiście tym co urzekło mnie w tej książce jest poezja, która pojawia się na kartach tej opowieści. Byłam tym bardzo mile zaskoczona i doceniłam starania autorki, gdyż nie wykorzystała ona już istniejących wierszy znanych twórców, a pozwoliła swoim bohaterom stworzyć coś wyjątkowego i magicznego.


Polecam Slammed wszystkim fanom twórczości Colleen Hoover, jestem przekonana, że nie zawiodą się i będą usatysfakcjonowani po lekturze tej książki.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz