poniedziałek, 22 lutego 2021

Wróć do mnie - Corinne Michaels

 


Tytuł: Wróć do mnie


Autor: Corinne Michaels


Wydawnictwo: Muza


Liczba stron: 416


„Wróć do mnie” to książką autorstwa Corinne Michaels, która jest początkiem serii o braciach Arrowood. Część druga w księgarniach pojawi się już niedługo, bo w kwietniu.

Connor Arrowood jest byłym komandosem i jednym z czwórki braci. Są ze sobą bardzo zżyci i opiekują się sobą nawzajem. Po śmierci ojca wszyscy wracają do domu rodzinnego w Pensylwanii, by dowiedzieć się jaka była ostatnia wola ich ojca.

Osiem lat wcześniej Connor spędził noc z piękną dziewczyną, której później nie spotkał już nigdy. Teraz, gdy wraca w rodzinne strony, spotykają się ponownie i ich relacja odżywa, niestety Ellie ma obrączkę na palcu i dziecko.

„Wróć do mnie” to historia o dwóch osobach, które poznają się przypadkowo i coś co miało być jednorazową przygodą, przeradza się w prawdziwą historię. Jest to początek serii i zapowiada się naprawdę bardzo dobrze. Jedynym co można byłoby uznać za minus jest kreacja bohaterów, którzy po prostu wydają się zbyt idealni i cudowni. Można powiedzieć, że nie popełniają błędów i każde słowo, które wychodzi z ich ust to mądrość. Także zabrakło mi trochę realizmu, ale poza tym historia jest naprawdę poruszająca i jestem ogromnie ciekawa kolejnej części.

Autorka bardzo dokładnie porusza temat przemocy domowej w najbliższej rodzinie. Pokazuje, jak wygląda życie z domowym tyranem i damskim bokserem. Niestety, jak wiadomo nie tak łatwo odejść od oprawcy i osoby, która krzywdzi, tak jest również w tej książce. „Wróć do mnie” to opowieść przede wszystkim i sile miłości i o tym, jak ważna jest rodzina i jej wsparcie, które dodaje siły i pozwala przezwyciężyć trudności.

„Wróć do mnie” to przejmująca, łapiąca za serca opowieść, która z pewnością spodoba się wielbicielom historii miłosnych.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz