czwartek, 26 sierpnia 2021

Chwyć mnie - A.L. Jackson

 



Tytuł: Chwyć mnie

Autor: A.L. Jackson

Wydawnictwo: Muza

Cykl: Falling Stars (tom 2)

Liczba stron: 416




A.L Jackson powraca z kolejnym tomem serii Falling Stars zatytułowanym „Chwyć mnie”.

Życie Emily toczy się wokół koncertowania. Jej zespół Carolina George grający country i rocka, staje się coraz bardziej popularny i zaczyna mieć znaczenie w branży. Dziewczyna jest zmęczona koncertowaniem i żeby odetchnąć spędza noc w towarzystwie tequili i całkiem przystojnego przedstawiciela wytwórni. Niestety jedna nic nieznacząca noc, zaczyna mieć znaczenie i wpływ na całe życie Emily i jej zespołu.

Emily budzi sympatię czytelnika, dziewczyny nie da się nie lubić. Jest radosną i żywiołową osobą, która ma za dużo energii. Royce jest do niej bardzo podobny, wyznacza sobie cele do których dąży, ma siłę i energię do działania. Tych dwoje to ogień i woda, pozornie  podobni, bardzo się od siebie różnią. Pragną się, ale też nienawidzą. Miłość i rozum walczą ze sobą i do końca nie wiadomo, co może zwyciężyć.

Autorka nie skupia skupia się jedynie na teraźniejszości, ale też dość mocno nawiązuje do przeszłości głównych bohaterów. Emily i Royce mają bolesne wspomnienia z dawnych lat, które nadal są żywe mimo upływu czasu. Są skryci i tajemniczy, ukrywają swoje prawdziwe ja pod maskami i pozorną pewnością siebie. Dzięki uczuciom bohaterów i ich wewnętrznej walce, książka jest wypełniona szalejącymi emocjami.

„Chwyć mnie” to typowy romans, który z pewnością nikogo nie zaskoczy, ale czyta się go bardzo dobrze i z pewnością jest to wciągająca lektura.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz